The Conclave of Wind
Doporučené složení raidu je: 2 tankisté, 3 ranhojiči, 5 rváčů (z toho 2x range dps) :D
Taktika
První překážka se skládá ze tří džinů (Nezir, Anshal a Rohash) se kterými bojujete najednou. Každý z nich je na vlastní plošině mezi kterými mohou hráči cestovat skokem do proudu větru. Také je třeba se rozmístit rovnoměrně na plošiny a zabít všechny tři džiny do 1 minuty od usmrcení prvního z nich. Pokud některá plošina není obsazena hráči, džinové vyčarují smrtící spell, který všechny zdecimuje.
- Rohash (vládce východního větru) používá větrné útoky a může být tankován healerem nebo range dmgerem. Ideálně s ním po většinu boje zůstane jeden healer a dva ranged DPS.
- Anshal (vládce západního větru) používá přírodní spelly a spawnuje ady. Bude na něj potřeba tank a healer spolu se zbytkem DPS.
- Nezir (vládce severního větru) používá ledová kouzla a taktéž je potřeba tank a heal na jeho plošině.
Všem džinům se pomalu nabíjí ukazatel energie (1 energy/sek). Pokud se naplní na úroveň 90 energy, všichni bossové potrápí celý raid svými mocnými kouzly.
Chování jednotlivých bossů
Rohash používá [Slicing Gale] kterým zaútočí na náhodný cíl. Tu a tam bude kolem jeho plošiny kroužit několik tornád, kterým se musíte vyhnout. Jakmile vyčaruje [Wind Blast], začne se pomalu točit kolem své plošiny a kohokoli, kdo stojí před ním, odkopne.
Jeho speciální schopností je [Hurricane], který vytvoří obří tornádo, které do sebe vtáhne všechny na plošině a 15 sekund jim šlehá 2k/sek. Jakmile skončí, spadnete zpátky na zem, čímž dostanete ještě poškození pádem. Tato schopnost se dá přehealovat.
Anshal s radostí používá svého kouzla [Soothing Breeze], který vypadá jako zelený kruh na zemi. Tento kruh healuje všechny Anshalovy spojence a silentuje nepřátele, takže všechno z něj ven a nic dovnitř. Druhou schopnost, kterou využívá je [Nurture], kterou přivolá několik divokých květin. Ty zamořují raid pomocí [Toxic Spores], který otravuje hráče v okruhu 10 jardů. Měli by se co nejrychleji odstranit.
Poslední a zároveň speciální schopností Anshala je posilovací boost [Zephyr]. Ten healuje všechny vyvolané divoké květiny a zvyšuje jejich útok o 15%. Tato schopnost se nadále stackuje. Když před Zephyrem budou rosekané všechny květiny, nebude tento boss činit žádný velký problém.
Nezir to je takový starý dobrý mrazák :-D. Pod hráče hází mrazící kouzla v podobě [Permafrost] a [Ice Patch], které hráče zpomalují nebo jinak ubližují (nestůj v tom :D).
Aby nebyl taková lama, tak si pomáhá kouzlem [Wind Chill], který dává ledové poškození každému na plošině a navíc zvyšuje obdržené ledové poškození o 5% / 1 stack. Z toho plyne, že dlouhé zdržování na jeho plošině vás nejpíš bude stát život. :D
Jeho speciálním kouzlem je [Sleet Storm]. Ten dává ledové poškození za 20k / sek všem v okruhu 90 jardů po dobu 15 sekund. Naštěstí se toto poškození dělí mezi všechny hráče poblíž. Z toho plyne, že u něj bude potřeba nejvíce lidí při jeho "nabytí".
Tipy
- Musíte prohazovat tank + heal mezi Nezirem a Anshalem, aby jste se vyhnuli příliš velkému nastackování [Wind Chill] debuffu.
- Nejlepší je prohazovat je před tím, než džinové vykouzlí své speciální schopnosti
- DPS z ostatních plošin se musí přesunout na Nezirovu plošinu před spuštěním speciálních schopností
- Jediný heal zůstává s Rohashem a původní heal s tankem od Nezira se přesunou k Anshalovi
- Po speciálních kouzlech se DPS vrací na své původní plošiny
- Healer s tankem bez stacku od Anshala zůstávájí u Nezira do další vlny speciálních schopností (poté opět výměna)
- Všichni džinové se dmgují až na pokraj jejich smrti (Příprava na IK do bosse :D)
- Rohash a Anshal se zabíjí součastně
- Závěrečný přesun k Nezirovi na doražení posledního bosse (limit 60 sekund)
- Během speciálních schopností nejsou vzdušné tunely v provozu - nelze cestovat mezi plošinami - přesun vykonat během 75 - 85 engergy!