Omnotron Defense System

Omnotron Defense systém je jeden z prvních bossů v Blackwing Descent. Jedná se o čtveřici golemů, kteří se postupně v průběhu boje aktivují, dokud se jejich společné HP nedostane na 0.

Jejich aktivace závisí na hodnotě jejich energie, kdy se při 100 bodech energie aktivují, při 50 bodech energie se aktivuje nový golem a starý si zapíná defensivní štít a při 0 bodech energie se deaktivují – nelze na ně útočit. Proces ze 100 energie na 0 trvá 90sec.

V průběhu boje jsou vždy aktivní jen 2 golemové.  Kromě prvního pullu, kdy je aktivní jen jeden. Tento boss nemá enrage limit. Celý boj závisí na všímavosti hráčů, správném postavení a správné koordinaci útoku.

Shrnutí mechaniky bosse

Každý golem má své unikátní schopnosti, které jsou aktivní jen v době, kdy je aktivní. Každý z golemů má jiný druh defensivního štítu, který se aktivuje při dosažení 45 bodů energie (krátce po aktivaci druhého golema), který trvá 10 sec anebo do rozbití. Tyto štíty by se neměly v žádném případě rozbíjet, naopak jsou symbolem, že dps musí změnit cíl na nového golema. (kromě arcanotrona viz dále). Kromě štítů má každý golem 2 další schopnosti.

Magmatron (Ohnivý golem)

Jeho schopnosti:

  • Barrier -> Magmatronův štít, který se aktivuje, jakmile jeho energie dosáhne 45 bodů, když se na něj zaútočí, dává celému raidu vysoký plošný dmg. (neútočit, ihned změnit target)
  • Incineration security measure (Spalovací bezpečnostní opatření) -> Tuhle schopnost použije Magmatron 3x za dobu svojí aktivace. Je to plošný útok na celý raid, nedá se přerušit, musí se přehealovat.
  • Acquiring Target -> Tohle je nejsmrtelnější abilita, co Magmatron má. Použije ji 2x za dobu svojí aktivace. Magmatron si zvolí náhodného člena raidu a označí si ho obrovským, červeným laserem. 4 sec po tom na označeného člena začne plivat plamenomet. Skupina musí být pryč od označeného člena, který se také snaží dostat mimo ostatní členy. Dmg se musí přehealovat.

Toxitron (Toxický golem)

Jeho schopnosti:

  • Poison soaked shell -> Štít, do kterého když hráč útočí, tak dostává jedovatý debuff, který stackuje. Dá se dispellnout, ale zbytečně to otravuje healery a bere to jen manu, takže neútočit do toxického štítu!
  • Chemical bomb -> Vytvoří se na zemi oblak jedu, který zvyšuje přijatý dmg o 50%. Ovšem zvyšuje dmg přijatý i bossům, takže je vhodné, když tanci bosse natáhnou do oblaku, přičemž všichni hráči musí stát mimo zamořenou oblast (včetně tanku). Po dobu aktivace tuto schopnost použije 3x.
  • Poison protocol -> Toxitron po dobu své aktivace vyvolá 2x po třech slimácích, kteří si vyberou 3 cíle a ty pronásledují. Když se dostanou k cíli, explodují a je vymalováno. Je nutné se těmto slimákům vyhnout (pokud jsi vybraný cíl) a zabít je všechny co nejdřív.

Arcanotron (Arcane golem)

Jeho schopnosti:

  • Power Conversion -> Štít Arcanotrona, který dává při poškozování bossovi buff, který mu zvyšuje casting speed a spell dmg. Ovšem tento buff se dá z bosse ukrást mágovým spellem spellsteal! Jako jediný ze 4 štítů se dá tudíž využít ve prospěch raidu. Pokud to ale mág nestihne nebo si nevšimne, tak je zle.
  • Arcane Annihilator -> Arcanotron tohle castí každou chvíli i když má na sobě štít. Vybírá si náhodný cíl. Kouzlo se dá přerušit.
  • Power Generator -> Vytvoří na zemi pod sebou loužičku, která zvyšuje dmg o 25% a dává 250 many za 0,25 sec. Je dobré z toho bosse vytáhnout a healeři / dps si do toho vlezou. Nicméně se musí dávát pozor na ostatní boss mechaniky. Např. v době aktivního Electrona je potřeba dodržovat rozestupy, takže není dobré v louži stát ve větším množství.

Electron (Elektrický golem)

Jeho schopnosti:

  • Unstable Shield -> Štít, do kterého když jde dmg, tak dává silný raid dmg (neútočit).
  • Electrical Discharge -> Chain lightning, který zasáhne 3 cíle každých 5 sec. Jsou nutné rozestupy.
  • Lightning Conductor -> Dá na náhodného hráče debuff, který dává po dobu 10 sec plošný dmg kolem hráče (rozestupy). Tuto abilitu použije boss 4x.

Tipy navíc

  • U ohniváka když dává svůj plošňák (incinerate), tak je dobré být u sebe a zapnout si obranné spelly např. Priestovu bariéru nebo paladinovo snížení raid dmge.
  • Pozor ale při Acquiring target je nutné rychle odběhnout od označeného cíle, který nejlépe zůstane na místě a nezmatkuje.
  • Acquiring targetu se dá vyhnout mágovskou kostkou (nebo invisible), paladinovou bublinou, rogunovým vanishem, hunterovým deterrence nebo snížit priestovým dispersem atd.
  • Když Toxitron vyvolá slimáky, tank a ostatní melee poodejdou rychle od bosse, kdyby si slimáci vybrali je, tak ať nedostanou IK. Když si je vyberou za cíl, tak utíkají.
  • Arcanotronův Annihilator je spell, který dělá veliký dmg a je potřeba ho interruptovat, ve fázi se štítem se mu díky buffu sníží cast, takže nejde interrupt po určitou dobu, dokud ho mág neukradne nebo shaman nedispellne z bosse (pokud se parta rozhodne útočit i při štítové fázi).
  • Arcanotronův Power generátor je důležitou součástí souboje a healeři by v něm měli být uhnízdění. DPSka by mohli vejít pro bonusový dmg, ale je třeba dávat pozor např. na Magmatronův Acquiring target nebo na celou fázi Electrona, kdy jsou nutné rozestupy kvůli aoe spellům.
  • U Electrona mají všichni rozestupy kromě healerů, kteří jsou v generátoru. Ti si však musí všímat, kdy na sebe dostanou od něj debuff a musí se posunout pryč.
  • Aktivace golema je rozlišena barevným paprskem, takže jde dopředu na TSku ohlásit, kdy přichází Electron a mají se dát rozestupy.